دلباخته...

** نمی ری بیرون از خاطراتم **

دلباخته...

** نمی ری بیرون از خاطراتم **

بی خیال فردا :))

من کلا با آهنگ "همه چی آرومه" اصلا حال نکرده بودم!! آقا وقتی هم معروف شده بود نمی دونم چه جور همه اطرافیانم خوشبخت بودن و هی می خوندن... "همه چی آرومه... من چقدر خوشبختم!!" بنده هم با چشمان اشک بار نگاهشون می کردم که پس کی نوبت خوشبختی من می شه... الان کلی سال گذشته و من هنوزم با این آهنگ حال نمی کنم یا صادقانه بگم هنوز که هنوزه زندگی داغونی دارم... ولی به جاش با آهنگ تی ام بکس به اسم بی خیال فردا خیلی حال کردم!! مخصوصا اونجا که می گه: "همه چی آرومه... آرومتر از حلزون" و بعدشم هر هر می خنده... آآاااااااااااااااااای دلم خنک می شههههههه که خدا می دونه :دی


اسم فردا رو نیار همش گرفتاری و کار!! :دی بی خیال فردا... هووو هههه هوووو  

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد