دلباخته...

** نمی ری بیرون از خاطراتم **

دلباخته...

** نمی ری بیرون از خاطراتم **

خدا توی همین دنیا نتیجه کارهات رو نشون می ده! خدایا من رو ببخش و بیامرز... امیدوارم من دل کسی رو نشکسته باشم، چون بارها شاهد بودم کسانی که دلم رو شکوندن به نحوی نتیجه کارشون رو دیدن...


خدایا شکرت که مامان هست، کمک کن آدم باشم و اینقدر مامان رو حرص ندم... تقریبا بیشتر وسیله ها به فروش رفت، فقط یه یخچال کوچولو و یه میز تی وی مونده که میز رو فکر کنم آخرش باز کنم بذارم سر آشغالی!! 

خدا رو شکر...

یکی از سخت ترین کارها توی غربت برای یه دختر تنها فروش وسایل خونه هست... خدا رو شکر که مامان هست... 

گیجم و دارم دیوونه می شم... نمی خواهم دیگه اینجا بمونم... اما همه بهم فشار میارن که اگه برگردی کار پیدا نمی کنی و پارتی نداری و از این حرفها...


می دونم خیلی چیزها اونجا بده... اما دیگه نمی خواهم تو حسرت زندگی کنم...

هه هه :دی

من عاشق محسن تنا*بنده و سریال پایت*خت 2 هستم... عالیه... امروز بعد از مدتها از ته دلم خندیدم :) من یه همچین آدمی می خوام :دی همین جور با لهجه باشه خوشحالتر می شم :)) 

فکر کنم تنها آدمی هستم که از تعطیل شدن گوگل ریدر خوشحال شدم!! :دی البته باید به تدریج لینک همه وبلاگ هایی که می خوونم رو بیارم اینجا :دی


مرسی خدا! :) برای رفتن به شهر جدید هم کم کم باید شروع به کار کنم، امیدوارم سخت نباشه